HomeCoachingCounsellingExecutieve coachingManagementCommunicatieVeiligheidReferentiesContact

 

 

      

Communicatietrainingen:
Professioneel communiceren
Communiceren doen we elk moment. Bij professioneel communiceren is verbaal en non-verbale communicatie één van onze belangrijkste gereedschappen.
Om dit gereedschap beter te leren kennen en te hanteren leren wij u de belangrijkste theoretische   achtergronden van communiceren kennen. Uw manier van communiceren wordt nader verkend.

Communicatie voor baliemedewerkers:
Als baliemedewerker moet u in staat zijn om snel contact te maken en erachter te komen wat precies de vraag is van de klant.
De vaardigheden die hiervoor nodig zijn worden theoretisch belicht en vervolgens in de praktijk gebracht.                                  U krijgt meer inzicht in uw eigen gedrag tijdens het "eerste contact" en krijgt gedragsalternatieven aangereikt.
U krijgt ruim de gelegenheid om te oefenen.

Communicatieve vaardigheden:
De rol en invloed van jezelf bij samenwerking met anderen.
Deze samenwerking kan bevorderd worden door teamvaardigheden en teamcoaching eventueel via een Outdoor programma.

Interculturele communicatie:
Onze samenleving kent inmiddels diverse bevolkingsgroepen die allemaal hun eigen cultuur kennen.
De samenleving wordt steeds kleurrijker, maar de misverstanden die dit met zich meebrengen dragen niet altijd bij tot een tolerante en respectvolle benadering.
Dit proces is gaande binnen organisaties, maar ook in de straat en op het sportveld.
Hoe gaan we daar mee om? Zijn daar "trucs" voor of andere respectvolle oplossingen die uitgaan van het vermogen van de individuele mens.